Îți mulțumim pentru vizita pe website-ul nostru și pentru interesul acordat serviciilor noastre!
Pentru a beneficia de garanţie, este necesar să prezinți documentul de achiziţie a uscătorului de rufe (factură/bon fiscal sau contractul cu operatorul) şi certificatul de garanţie. Apelează la noi pentru defecţiuni în garanţie pentru mărcile: Samsung, LG, Panasonic, Miele.
Pentru defecte post-garanţie, serviciile noastre vizează orice marcă de aparat. În cazul în care nu avem acces la piesele de schimb pentru modelul tău de uscător de rufe (model vechi sau extra comunitar etc.) și nu putem garanta repararea acestuia, nu va trebui să suporți niciun fel de cost!
Situaţii, simptome frecvente:
- Nu porneşte deloc
- Apar erori de funcționare.
Pentru evitarea costurilor inutile, poţi verifica câteva aspecte înainte de a apela la noi:
Nu porneşte/nu funcţionează deloc:
- Verifică dacă mașina de spălat rufe cu încărcare frontală este conectată la o priză funcțională.
Apar erori de funcționare: consultă manualul de utilizare și, în funcție de codul de eroare, verifică:
- Dacă rezervorul de apă este plin sau nu, în cazul uscătoarelor neracordate la scurgere. Golește-l!
- Dacă filtrul de scame este îmbâcsit.
- Dacă rufele sunt necentrifugate corespunzător, prea ude.
Te rugăm să verifici conexiunea la rețeaua de apă și de energie electrică, precum și prezența sării și a substanțelor de curățare.
Dacă problema persistă, vino pentru reparaţie cu uscătorul de rufe la service-ul nostru. Poți vedea care sunt locațiile noastre din Cluj-Napoca, aici. Găsește informații cu privire la manoperă şi condiţiile de service, aici.
Reparaţia se efectuează doar cu acorul tău prealabil, după comunicarea preţului.
La ridicarea produsului, te rugăm să prezinți contractul de comandă (documentul primit la predarea aparatului în service).