Îți mulțumim pentru vizita pe website-ul nostru și pentru interesul acordat serviciilor noastre!
Pentru a beneficia de garanţie, este necesar să prezinți documentul de achiziţie a mașinii de spălat rufe (factură/bon fiscal sau contractul cu operatorul) şi certificatul de garanţie. Apelează la noi pentru defecţiuni în garanţie pentru mărcile: Samsung, LG, Panasonic, Miele.
Pentru defecte post-garanţie, serviciile noastre vizează orice marcă de aparat. În cazul în care nu avem acces la piesele de schimb pentru mașina ta de spălat rufe (model vechi sau extra comunitar etc.) și nu putem garanta repararea acesteia, nu va trebui să suporți niciun fel de cost!
Situaţii, simptome frecvente:
- Nu porneşte deloc
- Nu alimentează cu apă
- Nu evacuează apa
- Sunt led-uri aprinse necorespunzător
- Apar erori
- Nu încălzeşte apa
- Nu spală bine
- Trepidează
- Nu se dechide ușa
- Nu se închide ușa
- Mânerul ușii este rupt
- Curge apă din aparat.
Pentru evitarea costurilor inutile, poţi verifica câteva aspecte înainte de a apela la noi:
Nu porneşte/nu funcţionează deloc:
- Verifică dacă mașina de spălat rufe cu încărcare frontală este conectată la o priză funcțională.
Mașina de spălat porneşte, dar ciclul de spălare nu începe sau apare un cod de eroare:
Consultă manualul de utilizare și, în funcție de codul de eroare, verifică:
- Conexiunea la rețeaua de apă
- Dacă uşa este închisă corespunzător
- Starea filtrului de scame.
Trepidaţii la centrifugare:
- Dacă masina de spălat este stabilă în poziţia de repaos
- Reglează picioruşele.
Dacă problema persistă, vino pentru reparaţie cu mașina de spălat rufe la service-ul nostru. Poți vedea care sunt locațiile noastre din Cluj-Napoca, aici. Găsește informații cu privire la manoperă şi condiţiile de service, aici.
Reparaţia se efectuează doar cu acorul tău prealabil, după comunicarea preţului.
La ridicarea produsului, te rugăm să prezinți contractul de comandă (documentul primit la predarea aparatului în service).