Îți mulțumim pentru vizita pe website-ul nostru și pentru interesul acordat serviciilor noastre!
Pentru a beneficia de garanţie, este necesar să prezinți documentul de achiziţie a combinei frigorifice (factură/bon fiscal sau contractul cu operatorul) şi certificatul de garanţie. Apelează la noi pentru defecţiuni în garanţie pentru mărcile: Samsung, LG, Panasonic, Miele.
Pentru defecte post-garanţie, serviciile noastre vizează orice marcă de aparat. În cazul în care nu avem acces la piesele de schimb pentru combina ta frigorifică (model vechi sau extra comunitar etc.) și nu putem garanta repararea acestuia, nu va trebui să suporți niciun fel de cost!
Situaţii, simptome frecvente:
- Nu răcește
- Răceşte prea tare
- Se formează gheață la uși sau pe pereții frigiderului.
Pentru evitarea costurilor inutile, poţi verifica câteva aspecte înainte de a apela la noi:
Nu porneşte/nu funcţionează deloc:
- Verfică dacă aparatul este conectat la o priză funcțională.
Nu răceşte frigiderul:
- Încearcă să-l decongelezi;
- Verifică dacă ușile frigiderului se închid corect;
- Verifică dacă reglajul termostatului (buton, setare temperatură) e corespunzător.
Răceşte prea tare:
- Verifică dacă reglajul termostatului (buton, setare temperatură) e corespunzător.
Dacă problema persistă, vino pentru reparaţie cu aparatul la service-ul nostru. Poți vedea care sunt locațiile noastre din Cluj-Napoca, aici. Găsește informații cu privire la manoperă şi condiţiile de service, aici.
Reparaţia se efectuează doar cu acorul tău prealabil, după comunicarea preţului.
La ridicarea produsului, te rugăm să prezinți contractul de comandă (documentul primit la predarea aparatului în service).