Îți mulțumim pentru vizita pe website-ul nostru și pentru interesul acordat serviciilor noastre!
Pentru a beneficia de garanţie, este necesar să prezinți documentul de achiziţie a cuptorului tău cu microunde (factură/bon fiscal sau contractul cu operatorul) şi certificatul de garanţie.
Apelează la noi pentru defecţiuni în garanţie pentru mărcile: Samsung, LG, Panasonic, Philips, Miele, Daewoo, Hyundai.
Pentru defecte post-garanţie, serviciile noastre vizează orice marcă de aparat. În cazul în care nu avem acces la piesele de schimb pentru cuptorul tău cu microunde (model vechi sau extra comunitar etc.) și nu putem garanta repararea acestuia, nu va trebui să suporți niciun fel de cost!
Situaţii, simptome frecvente:
- Nu încălzeşte
- Nu porneşte
- Apar scântei
- Nu se învârte platanul / farfuria.
Pentru evitarea costurilor inutile, poţi verifica câteva aspecte înainte de a apela la noi:
Nu porneşte/nu funcţionează deloc: verifică dacă cuptorul cu microunde este conectat la o priză funcțională.
Apar scântei în timpul funcționării:
- Verifică dacă obiectele din cuptorul cu microunde sunt metalice sau au inserții de metal – de ex: vase, lingură de metal, cești de cafea cu elemente decorative de aur etc.
- Îndepartează metalul din cuptor.
Dacă problema persistă, te așteptăm la service-ul nostru pentru reparația cuptorului cu microunde. Poți vedea care sunt locațiile noastre din Cluj-Napoca, aici. Găsește informații cu privire la manoperă şi condiţiile de service, aici.
Reparaţia se efectuează doar cu acorul tău prealabil, după comunicarea preţului.
La ridicarea produsului, te rugăm să prezinți contractul de comandă (documentul primit la predarea aparatului în service).